Summer breeze


1. Ditt favoritställe på sommaren?

- Älskar att vara i bygdeå på sommarn! även fast de inte blivit så mkt av det de senaste åren (ska förhoppningsvis dit på midsommar) annars är det väl inget speciellt, överallt är mina favoritställen när jag cyklar runt och filosoferar!

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Med vänner såklart! solning, grillning, musik och waterpipe

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- Jag själv lägger aldrig nått på grillen så jag är open for everything men om man ska få mej på fall ska det vara kyckling/kebab spett! älskar tomater med ost + halloumi! det viktigaste.. bean!

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Ska dra ner till skåne/danmark/sthlm, sen blir till oslo såklart!

5. Dina bästa sommarfärger?
- Rosa, vitt, korall

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
Midsommar + massa mat, gröna ängar, koskit, stekare, grilltime, myggor  

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Då jag alltid sprang runt på elljusspåret på ersboda och håvade fjärilar och fångade grodyngel.. men sen tröttnade jag på de, sorgligt men sant.. bra för fjärilarna och grodorna!  

8. Havet, sjön eller poolen?
- Havet!

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
Mjukglass; blandad bägare med halva saltlakrits och halva tuttifrutti strössel.. vanlig; solero smoothie!

10. Vart går din drömsemester?
- Jamacia! + hela karibien ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0