Wednesday

Nas & Damian "Jr. Gong" Marley – Leaders

hade kursprov i spanska tal idag .. fifaan va hemskt det va men i made it! =) slutade 11 så jag satt på skolan och skrev klart alla frågor till provet sen drog jag hem och pluggade in dom på balkongen medan jag var insmörjd i kokos olja? (hawaii stekar grej) och tro de eller ej så har jag blivit brun! hmm tror nästan att de är brun utan sol i den, skulle inte förvåna mej hehe.. efter det har jag storstädat här fett skönt nu luktar de bluuummor.. men nu ska jag duscha bort oljan, klä på mig, dra och köpa cola som jag ska ha inatt inför mitt pluggande! sen vet jag inte vad jag ska göra tror jag tar en powenap har inte gjort det än.. well, ADIOS

JAG VILL TILL SPANIEN NUUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0