why?

jepp då va det avklarat också, min TV är nämligen sönder.. vad har jag gjort för att förtjäna det? fast nu är det tur att jag inte är en tv nörd men ändå.. helt ärligt kan jag inte komma på vad jag har gjort! jag har bara varit snäll den senaste tiden.. aah jag kan ju hoppas på mirakel imorn den kanske kanske kanske funkar imorn, hoppas! =)

nog om det, imorn tar Frida studenten! + masssor med fler! men Frida är viktigast =) har lite grejer att göra imorn innan så jag måste upp tidigt för ovanlighetens skull.. men nu, kära vänner ska jag kolla på Harry Potter (HEHE stop hatin on the little boy) och sörja min TV jallabye!


FÖR FRIDA SKA TA STUDENTEN FÖR FRIDA SKA TA STUDENTEN FYFAN VAD FRIDA ÄR BRAAAAAA! .. jag lyckas alltid bli så vacker på alla kort, men wuut to do när man är perfect! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0