friday

livet kan va orättvist ibland.. här sitter jag - sjuk, uttråkad, ont i huvet och UTTRÅKAD medans min syrra ska på afterparty med 50Cent ikväll.. och ja de är sant, men jag ska inte klaga hehe.. eller?!.. försöker komma på filmer som jag kan se ikväll men kommer inte på några same shit everyday.. i Oslo hade man iaf förväntningar när man bara gick ut för att man kanske skulle se nått ovanligt men nu när jag är back här äre samma även fast man går ut.. samma människor med samma tråkiga sätt, samma affärer med samma tråkiga kläder, samma tråkigheter med samma tråkighet blablablab.. nu pallar jag inte nu ska jag fortsättas att mönstras av min tråkiga omgivning och bli ännu tråkigare HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0