Friday

Cidinho & Doca – Rap Das Armas - Lucana Radio Edit

Har gjort massa saker idag så jag pallar inte ens skriva allt .. har ont i huvet, har bakat muffins också men jag tror dom va inne taap 15 min för länge HEHE (jag är sämst på att baka) tuur att Anna är i närheten annars skulle de gå dåligt ;) sitter och lyssnar på låten jag la in, jag får sommar minnen och sneaky party minnen haha fifaan va roligt de är att träffa NYA människor även om de visar sig att dom är dum i huvet senare så va de iaf kul för stunden hehe =) har inte träffat nya människor sen i januari HEHE roligt liv jag har.. eeeh jag har kommit på att jag har en speciell vinkel/pose där jag faktist ser läskig och farlig ut MOHAHA slå den nu ;) jag har min skillz, jag skulle bli rädd om jag mötte mej med den posen i en mörk gränd (bilden nedan heh) mohaha nu ska jag mobba Anna latööör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0