Friday

Snoop Dogg – So Gangsta (feat. Butch Cassidy)

kom nyss hem klcokan kvart över 3 på en FREDAG hopp1 fram tills sommarlovet hehe men vi fick gå hem och jobba om vi ville men jag behövde lite råd från Björre och believe med det behövdes och nu känner jag mig taggad för uppgiften =) jag är klar med engelskan som vi ska redovisa på onsdag så nu har jag bara den här historia uppgiften att göra + paraktiken! sen har jag fek, bus eng provet, källkritiken, apu uppgifter mjaaa de blir plugg på påsklovet iaf, känns fantastiskt.. eller? .. nu ska jag fortsätta med historian och sen blir jag bjuden på füüüüd! det känns iaf fantastiskt fo real! TAKE CARE


SNAAAPSHOOOOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0