Tuesday going Hälliwüüd radio

sitter och lyssnar på Lilla Al-Fadjis Hälliwüüd radio, haha jag döööör! "passar som finger i vante" "nu det ringe på telebobo" "jag måste bara springas ut kommer om en sekunden" "hallå liten hårig sak" "okeeej, hur menas du nu?" han är taap det roligaste som finns, när kommer de en säsong 2 med på das television med han? never! för svennar är fett boooring dom ba.. "öööh man hör inte vad han säger öööh" men sluta kollla då idjuut?! HAHA seriöst jag dööör  HAHAHA! asså ABU HASSAN du DÖDAR MEJ FOR REAL!

okey back to reality haha jag svär jag kan inte släppa han, de går inte ha seriösa tankar när jag lyssnar på det här haha men jag ska prova .. haha.. omg.. OKEJ jag har gjort klart spanska läxan, och snart klar med samen ha kvar engelskan - har prov på torsdag höhö kul, not .. imorn måste jag börja packa, skriva klar alla uppgifter, växla mööneeey, köpa jeans och massa annat för att jag ska till OSLO! bööäääh nu blev jag taap stressad .. HAHA asså lille lille fadji me love u long time.. im outta here! nighty ♥


det är paint quality AIGHT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0