hopp1

min väska är kvar på arlanda och atm känns mitt liv meningslöst.. varför? jo! för att hela mitt liv är i den väskan och bara tanken på att den kan försvinna där bland alla väskor får mej att avlida .. MEN jag ska se det positivt! jag är sjuk också - mitt huvud håller på att sprängas så man vet aldrig nån kanske hittar mej imorn som en hjärn/snor sprängd pöl i sängen.. MUUUUMS! nu kanske ni undrar hur det kan va positivt och jag ser det som att vara sjuk på lov är bättre än skola hehe what ever jag försökte se saker positivt.. finns inge mat här heller, eller jo lite pucko.. kul jag kommer dö i en livslös-svältande-snor/hjärnsprängd-död HOOP1! gnatt


Kommentarer
Postat av: Frida!

Hörru du får se det såhär: Det finns det som har det värre ;) Men du får krya på dig!

2010-03-11 @ 10:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0