I'm taking the high road going above you

fett skönt att komma hem, jag plågades taap i skolan .. kanske vare för att alla lärare var sjuka .. what ever, måste plugga till engelska provet jag har imorn - denna kväll kommer bli hell.. har hunnit dammsuga + torka! you go jazmoooee3! nu ska jag ut och gå och sen föbi hemköp måste köpa paprika, bröd, hm hmm.. hmm.. eeh juste de krossade tomater, juice och säkert nått mer.. take care everybodeey!

back in da dizzle!
Fort Minor – High Road - Sessions @ AOL

Kommentarer
Postat av: linn

svar: men bajsungeeeee. kunde du inte SMS OCH SÄGA DET???!!! :|||||| aarrrggh. jajajajaja, nu vet jag det :p Imorgon ska jag på vattengympa ;) mohaha

2010-03-01 @ 22:00:41
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0