lost in a maze in space .. haha

LAF - vem det är som ringer min telebobo såhär sent på eftermidda kvälls kvist?
BB - det är Brunett Bruno, shooo!
LAF - vad du vill ringa och stör mitt radio show?!
BB - jag har rast faktist och jag jag har skrivit en dikt om rymden här är den, rymden varför är du så mörk? du är så mörk så att man inte kan se dej om man inte har en ficklampa faktist jag tycker du borde sola solarium faktist..
LAF - KÄFTEN! om jag skulle va hos dej jag skulle skära din tunga lägga den i oliv olja, steka, peppra och slänga i papperskorg!
BB - men VARFÖÖÖR?!
-klick-

(min dator återuppstog nyss, den krashade precis innan jag skulle publicera de här) anywho jag tror de va ödet OCH TACK nån? hehe för att det finns aouto spar på word! (blogg inlägget sparades också) fyfan jag trodde allt jag skrivit nyss på min hälsoanalys skulle försvinna! men icket! nu ska jag pussa min älskade dator godnatt!


Kommentarer
Postat av: linn

svar: nee? :S dom ba: "ne man kan inte åna ut lås här, 45 kr ELLER STICK!!!!" ne men... :P dom sa att dom inte lånade ut lås? :S puckon........

2010-03-03 @ 08:05:23
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0