Mondaay

HALOOO.. tänkte berätta om mina planer MEN först.. va jag en sväng på stan och köpte skor HEHE.. sen lite creme freish (HAHA stavning?) och lite loka sen drog vi hem till Anna och gjorde tacotacoelmacofieesta till Monir och Frida för dom är fattaiga och lata hehe nee jag skoja bara! Monir hade ju fyllt  20 år! mohahaha..  vi har lite planer på onsdag Frida.. eller HUR?! ;) har dock inte åstadkommit något pluggande ikväll.. men eftersom jag bara har kvar historian så har jag planer (nu kommer mina planer) att göra den klar imorgon! =) och nu är min andra plan att se en dokumentär och få lite perspektiv här i livet hehe och sen lägga ner 300 kruuunor i min spargris! gydnatten ♥

BTW, de är bara snyggingar som kommer innan för min dörr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0