Sunday

Jag drömde SJUKASTE drömmen inatt.. bland annat att jag vann 6000.000 för att jag fick VG på ett matteprov, hemlig person 1, hemlig person 2, idioter, pistoler eller de var me bazookas, gubbar, tjuvar, hissar fifaan vilken jobbig dröm de var.. jag tror jag håller på att bli knäpp, jag drömmer om människor jag absolut inte får drömma om.. wow.. i mean WOW.. kommer gå runt och tänka på de här hela dagen latööör 

btw! va hos Linn och Marcus igår och såg en film "the box" eller jag tror den hette så? haha anywho se den om ni vill bli förvirrade.. deen va sjuuukt konstig fattar fortfarande inte riktigt handlingen

Kommentarer
Postat av: linn

instämmer. konstig film!

2010-03-22 @ 08:41:43
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0