the first thing he notice are your slippers

hehe har nyss varit på Nolia på en till UF mässa eller den andra kanske inte va en UF mässa men what ever .. eftersom jag va på den ikväll blire ingen skola imorn! =) fattar igentligen inte varför man blir så jävla glad när de inte är skola.. för vad fan ska man göra om man inte gick i skola, ruttna bort.. dvs att jag är jävligt lat HEHE and im proud of it.. lär inte kunna vara de när jag går ut skolan så jag får va lat nu, bara jag fixar studenten med minst G i allt.. mjaaa måste börja på historian och skriva min källkritik som skulle va inne för taap en månad sen det är mitt mål i helgen! nu ska jag glo på nått eller läsa eller.. sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0