Thursday

NU har jag varit ute och gått 4h.. sen halv 3, tur att jag inte gick själv då skulle jag bli galen + att jag inte skulle vågat gå förbi ankorna! omg dom va överallt.. jag känner mej lite smått mörbultad.. först till sjukhuset där jag yrade omkring sen mot stömpilen där jag yrade omkring sen maxi och handla sen hem med den där jävla kassen jag har taaap blåsor i händerna hehe men man måste bli härdad här i livet ;)  

btw
vid ålidhem bor de ju taap 10000 ankor och vi blev taap uppätna hehe okej men nästan.. Monir blev deras homie medan jag och Frida blev deras fiender! jävlaankjävlar =) men dom va söta.. eller?.. anywho! nu ska jag se AA och dricka MJÖLK! blev fett sugen på det, och justja jag fick G+ på matteprovet! fifäään va skööönt =) lateeers!

  
Ankjävel, snöjävel, jasminjävel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0