Thursday

hello min kära vänner, det är eran gud som talar! kom nyss hem från vårdcentralen efter 2 h och på dom 2 h har jag fått mitt öra fixat! :D JAG ÄR INTE DÖV LÄNGRE! ni fattar inte hur sköööönt det är den här dagen kan taap inte bli bättre än vad den är för att numero uno jag drar till Oslo imorn! nummer 2 jag ska på Alice i unerlandet ikväll 3D tillåme! nummer 3 jag har fixat allting behöver bara packa väskan sen sticka! jag älskar livet just nu ♥  och till er bitterfitt*r GET A GRIP för faan! hehe ;)

nu ska jag äta frukost sen sova ett tag, sen vakna för att skriva klart sam uppgiften, städa + diska och BIO! have a nice day (ni lär inte ha en bättre dag en mej MOHAHA)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0