Tuesday

Thats 70s show är så jäävla BRA, i luuuv dat 70s shööw =) nemen jag skulle igentligen på Core men jag pallade inte och nu när jag skulle avboka passet så var jag inte ens uppbokad! sen stog de "du kan inte boka, du är spärrad" shuuut da fuck up, är dom seriös.. jag måste ta ett allvarligt snack med lille simhallen HEHE nee men de kan va för att jag inte har fått mitt gymkort än hehe men jag får göra min yoga ist =)
btw allihopa gör det! ni fattar inte hur snarbbt man "utvecklas" jag gör det varjer dag! de låter skumt men ni fattar, man blir fett yogig på fett kort tid! NO jag ska plugga nu, har börjat på den andra historia uppgiften.. jag har hittat fett BRA sidor Holla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0