Wednesday

okeeej har varit på stan hela dagen och köpt massa för oslo taap taap + jag är 1500 svenska kruunor fattigare eeheheh.. är död, har haft ont i huvet sen idrottslektionen idag no hope.. men snart ska jag sova (efter Lilla Al-Fadji!) och efter jag tagit bort mitt nagellack! imorn blire inge skola heller missar inga viktiga lektioner, fett tråkigt att sitta och lyssna på redovisningar HEHE sorry .. nemen jag ska på vårdcentralen faktist och köra in en slang i näsan ut genom örat typ HAHA.. omg jag kommer sitta och skrika.. har ju som ni kanske vet FUCKED UP öra .. hör ingenting på vänster (tror jag har tinnitus! jag vet de stavas taap titiiitititinitus eller nått, helt ologiskt!)

de känns som att jag bara svamlar nu.. ska dricka upp min vattenflaska + lyssna på LAF + ta bort nagellack + drömma drömmar om Mattias Padin (snabba cash duden) han är LITE eyecandy, sådär fulsnygg ;) eller kanske drömma om LAF HEHE de där va kul HhHAHEHH skit kul .. JALLLA BAJ era highwons!

ps. jag har skickat in idrottsanalysen ds.
MWAAAAAH PÅ MEJ SJÄLV kött FIIFAAAAN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0