Höstlov!

idag har jag insett hur mkt pluggning jag måste ta tag i men jag har också bestämt mej vad jag ska vara på halloween (nästa helg, inte den här helgen) vet ej varför men det blev som det blev haha, it wasnt me! ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, antingen ska folk klä ut sig och ut på krogen (vilket jag inte pallar för jag tar det nästa helg) eller så jobbar folk, eller så äre bio, eller är folk panka.. kul.. så här sitter jag och funderar på om jag ska packa upp resväskan som stått i vardagsrummet i precis en vecka.. kanske ska städa? vattna min blomma?  

har iaf fått hem indian fjädrar och de måste nog va dm fulaste i världshistorien.. men dom va stora och billiga så! måste hitta några passande örhängen och skärp och kanske lite fransar sen är jag fit4fight höhö nää nu ska jag packa upp min resväska, måste skriva vad jag ska plugga också.. så jag har lite koll

Rättskunskap familjerätt, inne söndag
♦ Religion uppgift + (intervju mån 13.00)
Psykologi tourettes
APU uppgift
♦ STOR historia uppgift + bokrecension



kilklackar 400 kr Eurosko, "uggs" 400 kr Skohuset och fula fjädrar 30 kr halloween butiken vid army shop .. typ.. HEHEHEHHE


Kommentarer
Postat av: linn

HAHAHAHAHAHAHA! Oooohhh snygga fjädrar ;D

2010-10-30 @ 00:10:10
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0