Stressad

Bruno Mars – Just The Way You Are

inatt satt jag uppe till fyra och skrev på min redovisning, sen la jag mej i sängen och somnade till Cougar town.. känner mej ganska nöjd att jag sitter nyduschad + ägg kokande innan klockan 12.. nu ska jag äta fruksost (snart) dra på mej kläder, hämta Anna och Frida, dra ner på Clas Ohlson, hitta textilfärg (haha, har inte pengar till att köpa svarta byxor, så jag ska färg) dra på Skohuset och köpa uggs, Rusta köpa lite smågrejer, färga byxorna, göra packlista, skriva klart redovisniningen + plugga marknadföring, fixa en kamera, växla pengar! blööh vad jag ska göra massa grejer, lika bra och börja.. bara vänta tills ägg klockan ringer


Filosof Frida & Mongo Jasmin.. haha så fuuula! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0