tuesday

jag har nyss sett världens hemskaste/sorgligaste/äckligaste film fyfan va sorglig den var, att sånna saker händer i verkligheten är fucking sjukt! Mysterious Skin heter den.. ikväll har jag tvättat så ska snart ner och hämta det sista, gjorde även marknadsföringsprovet idag och det gick bättre än väntat - vilket är bra! har även provat studentmössor och jag längtar så mkt tänk snart är skolan OVER real skönt! fast jag har tyvärr inte råd att köpa den nu så.. måste spara.. måste också ha råd med skor + jacka..  mjaaaaa mkt saker ska köpas och fixax men tid och pengar är det brist på.. nu, tvätt! ciao

lets take a second and reflect on what we can do
to be smart and play apart in somethin beautiful
embrace life appreciate the fact you even breathing
-oneatatime-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0