balledator

here is the thing.. fläkten på min dator är typ trasig så den blir överhettad och stängs av, (ibland) anyways så lämnade jag in den idag till nr1 data expert på skolan och för ett tag sen skulle jag hämta den.. MEN då var den halvklar typ och nr1 data experteN hade bara hunnit flytta en liten del av det jag skulle spara till en annan hårddisk.. så jag tog hem datorn iaf även fast den är cp och stänger av sig själv men då upptäckte jag NU att han har flyttat TBS mappen!! HOPP1

nu kan jag inte fortsätta skriva på mina uppgifter som jag tog hem datorn för att göra.. om jag inte börjar skriva om dom vilket är fett drygt.. yaaah yaaah nu stängs den väl av snart så he är lika bra att jag går och tar en lååååååååång dusch och förbereda mej mentalt för att plugga sten hårt nästa vecka så jag hinner lämna in allt + fixa provet, latöööör!   


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Hej!, whats up ? :), kjaaaaaam :D

2010-09-03 @ 22:48:36
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!, whats up ? :), kjaaaaaam :D

2010-09-03 @ 23:04:04
URL: http://lisahallang.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0