blää

upptäckte äckligaste grejen EVER.. jag dricker inte kaffe men när Cissi och Christoffer va här i somras (!) mitten av sommarlovet (!) 3 månader typ! (!) så drack dom, enda gången min kaffekokare har används.. iaf jag stog nu i köket och väntade på att te vattnet skulle bli varmt och av ingen anledning alls öppnade jag locket till kaffekokaren där kaffefiltret är och tror ni inte att DET LIGGER ETT 3 MÅNADER GRÖNT LUDIGT KAFFEFILTER.. fyfan jag höll på att spy! 2 av de värsta som finns, mögel + kaffe!

nee nog om äckliga saker, nu fortsätter jag min valvaka (hejja rödgröna!) för jag börjar 12 imorn =) göödnatt


Kommentarer
Postat av: linn

HAHAHAHA din lilla plingus - KARMAAA >:}

2010-09-19 @ 23:33:14
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Anna

haha visst äre äckligt när man glömmer kasta det? Det möglar AS FORT! Uäääh!

2010-09-20 @ 09:12:34
URL: http://annanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0