done n done

ello! skulle bara säga att jag vill ge credz till mej själv för att jag lämnade in mitt referat (som för övrigt heter Lisas stripp hehe) OCH för att jag masade mej ner på body pump, var egentligen inte alls meningen att jag skulle på nått pass utan bara fixa mitt gymkort och kika runt lite hehe men jag och Anna impulsade och yaah, hallå träningsvärk imorn! Linn va där också, rooligt roligt =)

har nyss sett Jersey Shore och funderar på att se nått mer, ska iaf ladda ner Utorrent (har inga program kvar på datorn) kämpade för att ladda ner Skype tidigare idag hehe men jag är fixarN! jag börjar halv 1 imorn om jag vill.. men jag ska nog på pdykologin ändå som börjar halv 11 måste klarna mitt huvud om provet! nee nu blev de ba massa babbel så jag avslutar med ett CIAO! en sneaky bild och lite Cunninlynguists – Hypnotized ♥


Kommentarer
Postat av: linn

jag har sjuuuk träningsvääääärk x(

2010-09-08 @ 18:50:32
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0