Friday

det är fredag och jag sitter hemma för jag har hål timme, börjar historian om 1 h.. sånna här stunder är de bra att bo typ 30 sek från skolan! =) gjorde rättskunksap provet och de gick ovanligt bra!

jag vill skriva mkt men de kommer bli så rörigt så ingen kommer förstå.. jaja, kommer vara "ledig" två veckor innan jag dra till Spanien! fett skönt kommer sova hur läänge jag vill medan alla andra är på praktik, men PLUGGA ska jag göra för jag har mkt att göra klart innan jag drar! och idag efter historian drar jag dirr hem och fortsätter med psykologin för om den inte är klar på söndag blir de prov och jag har verkligen inte tid med det.. jaa nu äre inge mer tråkigt jag har att berätta, tror jag ska ta en powernap! later

Kommentarer
Postat av: Lisa

MEN SNYYYYYYYYYGGG KOmMENTAR jag trodde det va nåt psyko

2010-09-24 @ 16:18:19
URL: http://lisahallang.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0