m-f SD

Zoran om word!:
Vilket kvalificeraat skitsnack. Jag tittade noggrant men kunde inte hitta ett enda sakligt argument. På vilket sätt skulle dessa människors kollegor och barn påverkas av att biståndsinvandringen reduceras? Jag ser inte kopplingen.

Jasmin om Zoran; MEN DU är kvalificeraat skitsnack! btw du säger att du inte hittade ETT ENDA sakligt argument? är du störd eller? finns flera stycken! vad tycker du om killen i början som säger att han "inte ska rösta på SD för att deras åsikter strider mot dom mänsliga rättigheterna", eller hon som säger att hon "vill fortsätta fira judiska högtider med sin kusin"? kan ta upp ännu flera men de känns som slöseri att slösa dom på dig eftersom du verkar vara braindead.. dom där tycker jag är jävligt bra argument (för dom stämmer) + alla andra också din okopplade highwoooon! pyssåkrååm! 
=)

okeeey idag har jag inte bara hunnit läsa "Zorans" kvalificerade skitsnack utan även ätit frukost hehe sitter nu och väntar på Lisa som ska ringa mej sen drar vi ner på stan: mission träningskläder ;) får igentligen pengar på måndag men men nått ska väl med hem, ikväll blir de roligheter med Myh och co! im out!


det enda svaret dom har på A L L T.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0