Monday

har lite bråttom så ska göra det här snabbt, i helgen har jag inte gjort ett skit förutom att skrivit på min jävla psykologi inlämning som efter 5 sidor ÄNTLIGEN blev klar, om jag inte får vg på den kommer jag skjuta nån =) aah och idag har jag varit på strömpilen och köpt sommarkläder, omg nu tror ni jag blivit knäpp.. men icket! har fyllt på mitt förråd till Spanien med lite rea kläder från hm!


jeans shorts, tunika/strandskit, träningströja + bikini (som jag glömde på bilden)

Nu ska jag snart dra och handla, köra med Anna och senare hem till Ingela och äta å se på film ;) imorn är planen köpa svarta byxor att jobba med i Spanien + använda som träningskläder, jag kör 2in1 och sen fara på medley! kanske plugga.. hehe jag M Å S T E plugga.. nee nu måste jag leta reda på mina örhängen.. här har ni en bild på min psykologibok homie jag har hängt med dom senaste dagarna AKA Lady Gaga! SEE YAAAAAAH

juste! till min brotha from tha same motha; vet inte vad du äter för mes aVokador..
coolingar äter iaf aDvokador!   SNAAAAAP




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0