Sunday

de va ruuligt ruuligt igår kväll me! även fast min cykel står väst på stan.. måste hämta den.. blööh, men what to do? jag verkligen hatar min dator atm! kommer snart slänga ut den genom fönstret frågan är hur det ska gå och skriva mina uppgifter i skolan som jag har i veckan när den stänger av sig var 10nde minut (Jon för i hvete du måste fixa den!!) faan också!

idag
har jag diskat.. varit med anna en sväng, varit på västerhiske en sväng och snart kommer anna hem igen och då ska vi se på film.. jag kan ju inte på min äckel dator hehe börjar 12 imorn, fett skönt! inte skönt att jag inte har pluggat + inte skönt att jag snart är pank! jag ska leva på makaroner och ketchup från och med nu PUNKT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0