Thursday

kom hem från skolan vid 2 och la mej dirr i sängen men jag kände hur jag typ andades in damm.. hehe så jag storstädade istället! nu äre kliniskt rent, så kliniskt det kan bli iaf hehe.. mattorna hänger fortfarande på balkongen såg jag nu, hmm.. jaa ja nu är jag inte så trött längre så jag ska nog duscha och sen funderar jag på och äta salladsbuffe på ica gourme alla säger att de är så gött! och jag behöver nått gött! =)

har lite kvar på religons skiten så det M Å S T E jag göra ikväll! och jag M Å S T E plugga till psykologi provet imorn! många måsten hehe men nu måste jag duscha latöör! juste måste visa vad som hänt med min blomma! eller de är en palm så de är nog ett träd hehe!

  
här är framsidan men vad gömmer sig bakom? .... en skog av KLÖVER! de har växt som fan .. för nå dagar sen va de typ 4 kööver men nu är det bombaderat! de är typ ogräs men de är fint tycker jag så dom få va kvar! =) eller är de dåligt? nån växt expert?


Kommentarer
Postat av: Anna

HIHI! SÅ GULLLIGT! Jag fick bara svamp! :P inga klöver!

2010-09-09 @ 18:01:04
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: linn

hihi supergulligt!! :P Ha kvar dom!



Jag har varken svamp eller klöver i mina :( ...

2010-09-09 @ 18:11:44
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0