Thursday

kom hem från mamma för ett tag sen, får ångest när jag jag far från någon till någonstans lååångt borta haha inte bra! fast jag är ju bara ("bara"..) borta 2 veckor, det blir fan värre när jag tänker på det! hvete.. måste tänka på nått annat

när jag och min kus-kusin ;) va på bodypump fick vi reda på att det va en utlottning på Medley så vi sprang dit och skrev upp oss (det va tydligen inte många som va med i utlottningen, så vi hade bra chans att vinna något) och tror ni inte att Anna ringde idag och sa att hon vunnit ett av priserna, WOOHOO! så går de när man är omringad av människor med bra karma! =) iaf fick hon + 5 kompisar få nån skänhetsprodukt genomgång haha fattade inte riktigt va det va, så nån gång i veckan ska jag hem till henne! rooligt rooligt! 

vad mer intressant ska jag berätta, hmm.. ska se Jersey Shore nu om det kommit ut och imorgon ska jag ner på biblioteket och låna om mina försenade böcker + bli lite fattigare, sen blir det spinning igen med den bästa instruktören enligt Lisa, funnybunny haajdar!


det här ska jag och Lisaaaa göra imorn, JAG LÄNGTAR!!!!! SÅ KUUUUL!!!


Kommentarer
Postat av: Moster

Glöm inte att hämta resväskan hos Micke. Han slutar kl 3 på fredagar (försöker i alla fall)! Ha det bra Jasmin och puss och kram!

2010-10-01 @ 09:09:19
Postat av: Lisa

meeeeeeeeeen han försvann för bilden är för bred hihihihihih FNISS

2010-10-01 @ 11:49:27
URL: http://lisahallang.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0