tonight's gonna be a boring night

det sista jag vill ikväll är att sitta här och läsa min äckligt jobbiga psykologi bok och mina tråkiga marknadsförings powerpoints.. man offrar fan mkt för skolan, tänk er 12 år har jag/du suttit på flera miljoner lektioner och gjort milljoner inlämningar/läxor och endå känns de som man inte lär sig något.. nästan..

visst jag skulle nog inte vara så insatt i massa jobbiga x y matte tal och kanske inte kunna det fantastiska engelska språket.. skulle inte fatta något av Erykah Badus låttexter då, hmm.. tar tillbaka de där.. skolan är väl nödvändig då men asså när kommer jag få användning av någon psykdoktors (som levde på 1700 talet) beteendeperspektiv och kognitivperspektiv? NEVER är svaret på den frågan

nä lika bra att göra middag som består av kräftor, lime, lök, advokado (även fast jag hatar det! får låta bli att tugga), kesella och makaroner.. roligt att veta! haha asså jag tråkar ut mej själv tillåme hur ska detta sluta (allt för att slippa läsa om Immanuel Kant hehe) hoppas du kommer ha kul ikväll, så att nån har kul, eller ni alla har nog redan de, skulle jag haft om jag hade tid och pengar men icket! ååh.. jaa lite lycklig är jag iaf, har ett Jersey Shore avsnitt som väntar som belöning på mej och såklart Idol senare =)

nästa helg ska jag ha roligt även om de innebär att plocka bär i skogen höhö, btw! mamma undrade om jag skulle med och plocka svamp klockan 9 på en lördag.. kändes lite tveksamt men jag har aldrig gjort de, fast de låter inte så kul, eller? man vet aldrig om man inte provat - de kanske är superfun?! man ska alltid se de positiva i saker som jag ska försöka göra nu! nu ska jag sluta babbla

Såhär roligt ska jag haa!


Kommentarer
Postat av: linn

de är SUPER mysigt att plocka svamp din lila svamp-stuvning!!! :O Skogen är ashärlig, frisk, fräsch, man går= motion och man blir så GLAD över att hitta svampisar!



Nu far du ut i skogen o plockar svamp med din mor!

2010-09-25 @ 14:13:28
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Johnny

Maten lät ju skitgod, förutom den där advokadon... Påminner den om avokado fast med mer advokat iblandat eller? Guuud vad jag är rolig. Hoppas allt är bra med dig annars. Kram från storebror.

2010-09-25 @ 15:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0