Tuesday

har inte pluggat nått idag.. men jag har typ inget som ska pluggas, eller jo det har jag, men jag ignorerar hehe ;) nee imorn ska jag skriva en lista på allt som ska pluggas för idag pallar jag inte för snart börjar halv 8 hos mej och idol! hehe btw provade jag en "powersmoothie" låter litte mobbat men den va fett god + hela tallriks modellen i en smoothie? hmm låter lite skumt men men, prova den! man blir as mätt på den =) bra om man inte pallar laga mat nån dag!

1,5 dl hallon frysta (eller andra bär!)
1 dl  yohgurt (jag använde cultura dofilus, tydligen as bra)
1 dl  kesella 1%
1 msk  linfröolja
1 msk  psylliumfröskal (går bra med vetekli)
1 st  liten banan
1 msk  gojibär

 + frukt om man vill!


btw, har inte haft ont i magen idag YEEY!


Y!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0