Tuesday

hej mina sköna bönor här kommer åter igen en plugg plan.. känns som att hela mitt liv cirkulerar kring pluggning (känns förjävla tråkigt ska jag tala om)  men har planer eller jag ska rättare sagt skaffa helgjobb så jag får in några timmar i månaden.. någon som har förslag på jobb? jag har lite egna förslag men det är ju ett + om jag får klart mitt CV! snaart ska jag få klart det.. någon gång i veckan när alla andra måsten är gjorda!

nee resten av dagen kommer jag tillbringa i mina böcker måste också kolla hur och vad jag ska ta med mej till Spanien.. pallar inte komma hem och ha 1000 inlämings uppgifter! bra att det regnar iaf nu då jag ska sitta inne
hela dagen! nä nu ni ska jag ta tag i det här och göra framsteg, ha en bra dag och hoppas ni inte behöver plugga!

Rättskunskap - skriva klart ordlistan och
 skicka in idag + plugga till provet på Fre
Marknadsföring - plugga till provet på Fre
 Psykologi - kognitiv/biologi inl



blondinbella och kissie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0