Tuesday

kom nyss hem från stan, har hittat sånt jag behöver faktist vilket är bra .. på torsdag kommer mitt "studiehjälp" in hehe det står så på internetbanken.. lite sneaky sådär.. iaf då är jag lite rik men pengarna kommer försvinna lika sanbbt som dom kom in, det känns som att jag inte har koll på något för tillfället så resten av dagen ska jag städa både här (ser förjävligt ut) och i min skalle.. sen när allt är städat ska jag sätta mej ner och göra ett plugg schema =) det är min plan so far

imorn ska jag och Lisa dra förbi skolan och ha ett allvarligt snack med lärarna hehe ne vi måste kolla vad vi ska hunnit göra innan vi drar.. sen var de tänkt att jag skulle åka förbi mamma och hämta lite saker MEN dom har typ special dag på medley imorn så jag drar nog till mami på torsdag, nee nu ska jag städa!!

btw! fick MVG på psykologi uppgiften jag har
krigat med i helgen, jag som bara siktade på VG
men heeeey jag klagar inte!
(dom som bara får
mvg på alla uppgifter kan inte ha något liv! helt seriöst
den där uppgiften var den hemskaste ever!!)



Kommentarer
Postat av: Anna

FAN VA DUKTIG DU ÄR!!!

2010-09-28 @ 18:03:12
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: linn

duttiga duuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-28 @ 21:12:59
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0