tuesday

YES! min dator är tillbaka hel och ren, har även windows 7 nu så de känns typ som en ny dator nästan hehe.. nää men nu ska jag ta tag i mina inlämningar äntligen =) har mer saker att göra som handla och träna, ska köpa gymkort på medley idag (bara så alla vet! ni vet vilka som har de som jag syftar på!) va där igår och skulle fixa de men då hade jag glömt kolla upp mit kontonummer HEHE smart där! i veckan har jag;

Svenska - inl referat IDAG!
Religon - inl kärleksbudskap tordag
Psykologi prov 1 + 2 fredag! plugga!

ska även på spanien möte på onsdag, inte långt kvar nu! har inte tänkt på att jag faktist ska dit och praktisera och de är ingen jävla semester hehe.. så jag måste börja ta upp mina spanska studier.. jag börjar känna mej nervös.. jag som hatar att ha praktik här i bajsumeå.. hur är de då där? DET ÄR FRÅGAN okeej nu ska jag inte bli så sentimental.. nu ska jag börja med svenskan holla!

Kommentarer
Postat av: linn

ruuuuuligt med gymkort på medley =) !!!!!!11

2010-09-07 @ 19:47:23
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0