Wednesday

KOKO! hur mår ni där ute.. jag mår ganska så bra om jag ska va ärlig! förutom att jag trodde de va tisdag imorse och kom 45 min för sent till svenskan hehe men wuut to do? han nyss slutat skolan och snart ska jag sätta igång och plugga om jag kan slita ögonen från Bondi Beach hehe ;) senare ska jag dra och äta hos anna vid 4 typ och sen vid 6 ska jag på core och sen löpträna! jag är faktist taggad idag så hoppas de går bra! har inte hunnit köpa riktigt bra träningskläder än men jag ska när jag får pengar! =) (måste ha pengar till Spanien med) HAJDAAR!

ps. jag hatar skolan ds.

ps 2. jag skojar inte ds.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Hihi tack! Men det är ju T's tremänning som har hjälpt oss! :D

2010-09-23 @ 12:49:02
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: LISA

HOW U DOIN JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄZMAISTER

2010-09-23 @ 13:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0