Wednesday

har suttit hemma ett tag nu och försökt komma på vad jag ska fördriva tiden (PLUGGA!) vilket inte kommer hända.. har iaf varit på inter sport och köpt den jävligt dyra sport bhn som är ASBÄST och hittat ett par skit billiga träningsbyxor på hm (som också är min jobbaoutfit i Spanien hehe, 2in1 2in1)

klockan 5 ska jag iväg på spinning, ni fattar inte huuuuur länge sen det va jag spinnade - sjukt längesen! vilket ger mej ångest.. hehe nån gång är alltid första gången (nästan) efter det ska jag dra hem och äta och sen dra tillbaka till medley och köra bodypump med Anna! som gör det första gången tror jag?? haha asså jag minns min första gång på medley, för typ 2 år sen fyfan vilken träningsverk jag hade.. asså jag kunde inte gå i trappor det var hemskt! men jag fattade inte att man skulle ta mindre vikter i början, jag tog lika mkt som instruktören HEHE kanske därför jag fick sån jävla träningsverk!

oookej nog snackat om tråkig träning .. nu ska jag.. har ingen aning om vad jag ska göra fööktiist, kanske skriva plugg schema? som jag aldrig gjorde igår eller iförrgår, latöööör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0