Wednesday

måste bara skriva nått annat än nått som handlar om någon religon.. man blir snurrig i huvet av de, har ganska så mkt kvar men klart ska det bli innan 00.00 imorn kväll! de är planen iaf hehe har sjukaste träningsvärken fyfaan asså! och de har bara blivit värre med dagen.. damn you trappor, dom är värst! haha.. omg jag låter som en gammal kärring med rulator men what to do?!

älskar hösten btw!
alla fina kläder som finns och skor och tv program! allt är bra, inte för varmt och inte för kallt =) va på mötet om Spanien tidigare också och jag fick praktikplatsen jag ville, awesome! noo nu ska jag se halv 8 hos mej och idol och SEN ska jag fortsätta att plugga, latöör!


Kommentarer
Postat av: Anna

halv 8 hos mig är KUNG!! Men vilken jäkla skrytpelle han va! hoppas han looosa!

2010-09-08 @ 19:59:21
URL: http://annanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0