2 cool 4 you

nyss duschat, sitter med fotbad och äter kycklingwook eller snart äter jag det! kyckling måste va godaste som finns.. stackars djur, i mitt nästa liv ska jag då inte bli en kyckling som alla äter upp jag ska bli en fjäril eller en koala dom är så söta! eller nää föresten om jag minns rätt så blir as många koalor våldtagna asså av andra koalor och efter dom blivit det så tar dom självmord och släpper greppet och faller typ 10 meter ner och dör (hehe nödvändig info) jag ska nog bli nån snygging typ Jessica Alba, fett skönt!

anyway jag kan änte förstå att jag inte tränat på snart tre månader det är sjukt! för det så jävla skönt och faktist roligt börjar jag tycka nu igen, allt gick utför efter Spanien hehe ;) men nu är jag back on track.. btw ska jag ringa om en lägenhet imorn (världens minsta) men även världens billigaste och världens bästa läge så jag hoppas hoppas hoppas! NEIN nu ska jag äta fuud sen dra och sola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0