Monday

sitter typ fortfarande i matkoma efter att ha ätit kinamat rester för typ 5 timmar sen, yaa ya what to do! imorn måste jag ner på biblioteket så jag kan få klart mina sena skoluppgifter.. den här veckan ska jag plugga SÖNDER så jag kan börja träna utan att ha dåligt samvete och inte orkar plugga hehe! har också haft världens bästa helg med världens bästa! men den började med en sista minuten utgång haha men de va as roligt, nästan bättre när man är mindre folk då tappar man inte bort varandra i resten av umeyos corona vimmel hehe här har ni några fula bilder! seeyah

Enur – Whine

Eddy Wata – I Like The Way - Original Radio Edit feat. Beenie Man & Natalie Storm

   

   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0