Tuesday

mitt knä är typ ur led.. de känns som det, jävla fredag! ibland kan jag inte sträcka ut det normalt då känns de som att nån hugger knivar i det men what to do?! får gå lite som en apa framöver hehe.. slutade vid ett idag, drog hem, rensade mina skafferier (inte för det fanns så mkt meeen) och rensade min garderob och nyss skrev jag klart min handels lista! måste börja äta normalt känns det som.. ena dagen äter jag en gång om dagen nästa dag 100 gånger om dagen hehe men ibland är man lat, vilket jag är mesta dels! nä nu den här sista terminen ska mitt PLUGG komma först och sen SPARA PENGAR och sen TRÄNING och sen eeh.. jag börjar imorn med att lära mej vägen härifrån till Anna och Frida men hjälp av Frida! en bra början hehe ;) på tal om det lilla trollet! HÄR är hennes blogg!

N.E.R.D. – Hypnotize U



Kommentarer
Postat av: linn

Anna och jag pratade just om dig igååår... (Var är Jasmin???) När vi var på medley! COME ON KUSINVITAMIN! :D:D:D

2011-02-02 @ 06:46:37
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0