sunday

igår for vi till bygde, min moster fyllde 50 för några dagar sen så det var som ett efterskottsfirande.. det va trevligt =) och melissa fick bland annat provsitta på bellas häst, jag åt mina första röda vinbär, jonatan åt smörgåstårta för första gången (helt sjukt att han aldrig ätit det förut) som va svin god dessutom vilket han också tyckte! och det var awesome väder!

ikväll ska jag ta det lika lugnt som jag har gjort hela den här dagen! fast ska gå föbi konsum för att bla köpa mjölk för mina sista 30 ihopsamlade kronor.. det suger att vara pank! sen ska jag nog städa här också.. det suger att inte ha dammsugare och mopp! im just sayin.. ska också kolla hur mycket flyg kostar ner till estocolmo, jag och cissi drar ju till london den 16 så måste kolla när jag ska ner till dom, hajdar!

mina esista ekhroona.......... :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0