thursday



idag for jag hem till anna där maria redan var och åt kycklingsallad, real gött! trotts att dressingen smakade bajs så räddade såklart jag den.. sen har vi suttit ute på taket och snackat bajs och nu sitter jag här och snackar med frida, saknar henne! nu får han ta och pallra sig hem från lille oslo tyck ja! nemen umeå är inte så händelserikt så jag förstår varför hon dissar.. det mest händelserika som skulle kunna hända mig i sommar är att en björn hoppar fram ur skogen imorn då jag ska ta en springtur runt elljusspåret (får hoppas att det INTE händer!) fan jag vet inte om jag vågar springa där själv, fan vilken galning som helst kan ju hoppa fram ur skogen!

okeeej nu måste jag sluta tänka på det där, de är bara att köra forfasn! har nu också bestämt mig för att köpa iphone, snackade med myh för ett tag sen och hon hade nyligen köpt en så det känns bättre, haha! asså jag och fatta beslut går inte ihop någonstans.. yeaah yeaah whatever nu ska jag dricka upp min saft och borsta tänderna och lägga mig så jag orkar stiga upp imorn och bli jagad av björnar! nighty! (inatt är min älsklings sista dag sen får vi kramas i två dagar woohoo ♥)

Lil Wayne – With You - Edited Version


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0