tisdag

Hej mina trogna 5 läsare (jag vet nog vilka ni är hehe) ja, jag är sämst på att blogga.. jag var mycket bättre förr! då jag hade en massa saker att klaga över haha, det där var fan sant.. när man inte går i skolan har man inget att klaga över.. har suttit på röven i en hel månad nu om inte lite längre och gjort nada men det ser ut som att det går mot ljusare tider, fast ärligt talat så tycker jag inte det har varit nått negativt med det.. preetty skööönt har det varit faktist!

men nu börjar jag bli ganska rastlös och då är det bra att ha en pojkvän som pushar mig att göra saker, utan han skulle jag inte varit och tränat igår och inte tränat imorn som jag ska göra! och fan vad skönt det är, senast va ju typ i slutet av maj/början av juni och det känns att jag inte har tränat för min träningsverk idag är inte att leka med! det ser odckså ut som att jag kan börja med körkortet, AWESOME isånnafall, får hoppas att det går! hajdaar

tagen av mästerfotografen aka jonatan jaramillo


Kommentarer
Postat av: linn

Oh! Vad kul, hoppas du kan börja med körkortet :D

2011-07-27 @ 06:16:16
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Banana

Du är duktig du!! Då kan vi kappköra genom staden när du tagit kortet ;)

2011-07-27 @ 12:18:31
URL: http://tacolasagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0