tuesday

min dag började förjävligt.. missade ett as viktigt möte för jag trodde det var måndag pga den äckliga national dagen igår, hoppas bara det går att boka in ny tid! planen var sen att dra ner på kajen och sola meeeen när jag och Jonatan kom ner på stan blev det såklart dåligt väder så vi drog in på megazone ett tag sen raceade vi i spöregn mot microshop för att spana in datorer men jag blev inte mycket klokare av det.. eller jo, kanske lite men jag har fortfarande beslutsångest om jag ska ha 14"? 13"? 16"? HP? Asus? Acer? Vaio? för många valmöjligheter för mig hehehe efter det drog vi hem till Js mamma och åt, sen hem till mig och han for och jobbade medan jag sitter här och filosferar, tvättar och kanske ska städa eller eller eller?!??!..

imorn ska jag troligast till vårdcentralen, lämna igen biblioteksböcker, lämna igen skolböcker m.m.m.m.mm.osv.osv.osv.osv, nu ska jag på the toilet see yaaaaaa

Kommentarer
Postat av: linn

äsch Jasmin! ;) Jag tycker du ska städa! Och sedan bara ta det lugnt och tänka: "SNART ÄR JAG FRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!" :D



p.s ta kontakt med sy-tjejen NU! d.s

2011-06-08 @ 06:14:07
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0