Wednesday

min suss är hemma! han bara stog där i trapphuset och jag som var så jävla säker på att han var kvar i Colombia och inte kunde komma hem också stog han bara där i måndags, jag fick nästan en hjärtinfarkt som jag har längtat efter han! ♥ och nu jobbar han och jag sitter och funderar över ett viktigt beslut men tror jag har svaret imorn just nu orkar jag inte ska isället kolla om det finns nått att ladda ner oops jag menar gå till nattöppet och låna en film heheheheh vill börja se någon ny serie, nån som har förslag? inga jävla vampyr serier för den enda vampyr serien man borde ha tillåtelse att se på är True Blood! tänkte typ Spartacus.. fast nä.. eller.. btw jag va hos Anna för ett tag sen och då tvingade hon i mig världens vidrigaste hostmedicin och efter att halft spytt upp skiten så funkar den inte.. så jävla ovärt där stog jag och halft dog för ingenting, säger ju det hostmediciner funkar inte på mig jag är typ imun, nä nu ska jag fortsätta hosta och vänta på min bojki!  


Kommentarer
Postat av: linn

Glory Daze = JÄTTEROLIG serie :D haha handlar om några killar som börjar Collage och ska föröska ta sig in i en "förening" ne men du vet du "Zeta Beta - house" ;) GE DEN EN CHANS!



Eller ja, spartacus!!! MUMS

2011-06-02 @ 20:16:48
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0