gaaaaaaaaaaaaaydaaaaaaaaay

On-Ree – Ba! (feat. Abidaz, Marshall Arts & C.U.P.)

gud vad den här dagen inte går som jag vill.. mitt liv går inte som jag vill alls, ska spinna bort min frustration om allt och alla senare idag! stör mej på allt jag ser och allt jag drömmer och jag är hungrig som ett as men jag hinner inte äta, ville helst bara ligga i min säng med min älskade mp3 i öronen.. as skönt att jag drar snart! fast mindre bra att jag inte har någon väska hehe får bli en sopsäck eller nått.. de löser sig.. de e mitt minsta problem just nu :))) nu måste jag ner på stan.. drygt.. skjut mej, hej!

ASSÅ de här är inte sant!
nu är passet inställt på medley.............................................. no comments


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0