you're my dream come true and that's why..

..i can't give up on you!
Dante – Next To You

jaa.. jag har en dator äntligen! känns suuuuper brå och nu måste jag ladda ner en massa program.. dataprogram (har hunnit med Spotify iaf) sen ska jag hinna se lite Jersey Shore som jag har missat om jag inte somnar, är real trött! har varit ute hela dagen.. först stan, sen bild lektion, sen medley, sen vinka frida bye bye som drog sin röv till Oslo, sen sitta fett länge och frysa ihjäl i en busskur för att sedan komma till ersboda och senare hamna här!

imorn drar jag till mami ett tag, de e planen.. och nästa vecka drar jag till världens bästaste i Sthlm, finally! =))) later

Kommentarer
Postat av: Anna

va ska du till sthlm å göra?? :)

2011-03-05 @ 10:48:47
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: Frida

Heeeey! Ha de bäst i Stockholm nu!!

2011-03-06 @ 20:45:01
Postat av: Ninja_boy_11

Marry me tomorrow?

2011-03-07 @ 08:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0