Tuesday

Här sitter jag i mörkret.. hehe de där lät dystert men det är sant, klockan är 07.44 och inte ens fåglarna är vakna (dom äter alltid på våra fågelfrö-bollat på balkongen) då är frågan varför jag är vaken? JO! jag ska på info möte om Ungdomsgaranti.. nu är det typ 5e kallelsen så nu får jag ta och dra mig dit tyck ja! längesen jag var vaken såhär tidigt och vaknade frivilligt har legat vaken i typ 30 min innan jag steg upp, skuuuumt!

Efter mötet ska jag dra runt på stan, var ett tag sedan ska köpa massa små grejor och kolla vinterjacka OCH hoppas att jag får hämta ut mitt H&M paket  snart har beställt en as fin kimono! yeaah yeeah skriver det här för att tiden ska gå och det har den så nu ska jag koka gröt.. min buss går om 40 min! btw jobbar helg i veckan, GÖTT!
-
vacker bild från igårkväll på bussen hem från jöbbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0