monday

min blogg måste ha virus får alltid massa  random kommentarer av skumma email adresser.. har nyss kommit hem från mitt andra upplärningspass som drog ut lite på tiden men det är bra då lär jag mig ännu mer! sög dock att det tar typ 1h att ta sig hem med alla bussar men det får man leva med! tidigare idag efter att jag cyklat runt hela ersboda på jakt efter springskor, jobbskor, våffeljärn (träffade btw Alex och fick mitt efterlängtade bodybutter!! som jag glömde i Oslo för 2000 år sen) Andres och Jonatan drog med mig på en promenad in till stan för att äta mat hos deras mami! as gött!! men fick stressa i mig maten för att senare ta bussen till jobbet men men u gotta do what u gotta do!

imörn ska jag äta våfflor med vårat nya våffeljärn och sen ska jag nog förbi Anna OCH arbetsförmedlingen! men nu ska jag pussa på Jonatan och störa hans spelande och äta ägg är RÅ HUNGRIG! jallabye




Kommentarer
Postat av: Frida

Girl your back! you go!!

2011-10-12 @ 00:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0