sunday

igår var jag förbi min kära kusin Anna! var längsen vi sågs så det va mysigt, vi snackade på en hel del och jag kom bland annat fram till att jag skulle skriva detta blogginlägg hehe och uppgradera mig till en större lägenhet.. så småningom.. då jag har heltidsjobb! som jag suttit och sökt klart nyss fan vilkentid det tog, man skulle fan fylla i 1090809 uppgifter.. yeaahyeaah nu äre bara att hålla tummarna! imorn blir det jobb klockan 18.00 då jävlar ska jag proppa skallen full med info! det är sjukt mycket jag ska kunna och lära mig herreguden jag hoppas jag hinner tills jag får mina egna pass, men har 6  upplärningspass kvar så jag hoppas jag hinner lära mig allt!

imorn ska jag nog förbi en annan Anna och sen försöka hitta nå billiga arbetsskor.. det lär ju gå bra.. not.. nä nu ska jag vettefan seyaa



Kommentarer
Postat av: linn

men äre som jag läser med mina stora knappögon? Att min kusin har fått jobb sådär 1000 år efter studenten?! ;) hähä. vad för jobb????!!!! GRATTISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!

2011-10-17 @ 21:10:26
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0